Näytetään tekstit, joissa on tunniste zalando. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste zalando. Näytä kaikki tekstit

torstai 8. marraskuuta 2012

Zalando-alekoodin voittaja on...

ninar, onneksi olkoon! Palkinto on siis 2 kpl 10 euron alekoodeja, jotka voi käyttää vähintään 50 euron tilaukseen Zalandosta (1 alekoodi/tilaus). Toisen noista voi vaikka antaa kaverille käyttöön :)

Laitatko postia osoitteeseen info@lillacompany.fi, niin saan hoidettua palkinnon sinulle mahdollisimman pian?

P.S. Tänään kävin ekaa kertaa Funparkissa eli siis Ideaparkin yläkerrassa olevassa sisähuvipuistossa. Onko kukaan teistä lukijoista käynyt tuolla? Mitäs tykkäsitte?

keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Zalando-shoppailut + alekoodin arvonta

Tilasin itselleni ensimmäistä kertaa ikinä Zalandosta vaatteita. Otin sovitukseen 3 untuvatakkia ja 3 kengät. Takeista yksi oli täydellinen, mutta kengistä ei mitkään iskeneet kympillä. Tulevan talven takkini on siis Vilan Joela beigen värisenä. Siinä on irroitettava huppu karvakauluksella, kivoja taskuja siellä täällä, helmassa sivuilla vetoketjut, jotta alaosaan saa hieman lisää leveyttä kävellessä ja ja ja... Tämä oli vain heti niin minun näköinenkin :D Yleensä kaikki takkini ovat mustia, joten siksikin tämä on erittäin toivottu lisä valikoimaan. Mitäs tykkäätte?

Muut sovituksessa olleet takit olivat Mexxin untuvatakki ja Vero Modan Wipe -untuvatakki. Vaikka nuo oli molemmat koko 36, niin ne olivat silti aavistuksen liian isoja. Tykkään nimittäin, että tuon vyön saa kunnolla tiukalle.
Paketin mukana tuli 2x10 euron lahjakortti Zalandoon ja voisin sen arpoa pois. Lahjakortit ovat voimassa 31.12.2012 saakka ja ne voi käyttää min. 50 euron tilauksiin. Suoritan arvonnan 7.11.2012 ja osallistua voi jättämällä kommentin. Tietty olisi kiva, jos tulisitte samalla lukijoikseni :D

sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Rämekuukkeli

Eli siis minä. Tuolta näytän nykyään lähes aina, etenkin jos vertaa noihin mun miehiin, jotka molemmat ovat viimeisen päälle trendikkäissä vaatteissa ja kengissä. Päätinkin siis hieman panostaa itseeni tai siis omiin kenkiini ja ostin eilen synttärilahjaksi saamillani rahoilla Vagabondin ihanat nahkanilkkurit Kookengästä. Näistä sai klubietuna 20% hinnasta pois, joten alle satasella selvisin :)
Pari päivää aikaisemmin bongasin Väri-epä-suora -blogista tarjouksen Love from Australian saappaista, jotka nekin oli pakko tilata. Minulla on ennestään UGGit, jotka ovat hivenen liian suuret, joten siksi ostin nyt kokoa pienemmät näistä ja myyn UGGini pois. Nämä kengät tulevat Natureshopista.
Ja nyt kun on vauhtiin päästy, niin kuolaan Zalandosta kaikkia ihanuuksia, tällä kertaa ruskeansävyisenä tosin.  Pitäähän mun saada jotkut talvikengät, jotka matchaavat mun kesällä hankitun B. Makowskyn veskan kanssa, eikö? ;)

Edit. Uusien kenkien innoittamana panostin muutenkin eiliseen sunnuntaikauppa-asuun normaalia enemmän ja tadaa, rämekuukkelista saa sittenkin ihan ihmisennäköisen :D Mies ihmetteli, kun olin noilla kengillä melkein hänen mitoissaan eli suosittelen lämpimästi kaikille pätkille tuollaisia kiilakorkoja!
Valokuvausta teinimeiningillä
Edit2. Tänään saapui nuo ihanat LFA:n saappaat ja ne on niin lämpimät!