Näytetään tekstit, joissa on tunniste b.makowsky. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste b.makowsky. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Rämekuukkeli

Eli siis minä. Tuolta näytän nykyään lähes aina, etenkin jos vertaa noihin mun miehiin, jotka molemmat ovat viimeisen päälle trendikkäissä vaatteissa ja kengissä. Päätinkin siis hieman panostaa itseeni tai siis omiin kenkiini ja ostin eilen synttärilahjaksi saamillani rahoilla Vagabondin ihanat nahkanilkkurit Kookengästä. Näistä sai klubietuna 20% hinnasta pois, joten alle satasella selvisin :)
Pari päivää aikaisemmin bongasin Väri-epä-suora -blogista tarjouksen Love from Australian saappaista, jotka nekin oli pakko tilata. Minulla on ennestään UGGit, jotka ovat hivenen liian suuret, joten siksi ostin nyt kokoa pienemmät näistä ja myyn UGGini pois. Nämä kengät tulevat Natureshopista.
Ja nyt kun on vauhtiin päästy, niin kuolaan Zalandosta kaikkia ihanuuksia, tällä kertaa ruskeansävyisenä tosin.  Pitäähän mun saada jotkut talvikengät, jotka matchaavat mun kesällä hankitun B. Makowskyn veskan kanssa, eikö? ;)

Edit. Uusien kenkien innoittamana panostin muutenkin eiliseen sunnuntaikauppa-asuun normaalia enemmän ja tadaa, rämekuukkelista saa sittenkin ihan ihmisennäköisen :D Mies ihmetteli, kun olin noilla kengillä melkein hänen mitoissaan eli suosittelen lämpimästi kaikille pätkille tuollaisia kiilakorkoja!
Valokuvausta teinimeiningillä
Edit2. Tänään saapui nuo ihanat LFA:n saappaat ja ne on niin lämpimät!

lauantai 16. kesäkuuta 2012

Shopping

Italian loma alkaa vedellä viimeisiään. Huomenna lentokoneen nokka kohti Helsinkiä ja kotimatka alkakoon. Mieli on hieman haikea, kun hyville ystäville ja matkaseuralle piti sanoa tänään heipat :( Ajelimme sitten oman perheen kera Orvietoon viimeiseksi yöksi.

En ole saanut aikaiseksi postata ostamistani laukuista aikaisemmin, mutta tässä ne nyt ovat. Vasemmalla se varsinainen laukku, B. Makowskyn nahkainen ihanuus värissä toffee. Mies osti tämän minulle nimipäivälahjaksi :) Oikealla Kathy Van Zeelandin keinonahkainen, kullanhohtoinen pikkuveska. Tämä sopii loistavasti samanväristen ballerinojen kera.
Ostin lisäksi Gantin outletista itselleni pari paitaa, toinen kirkkaan oranssi leveähihainen liehupaita ja toinen pinkki perus-t-paita Hintaa noilla yhteensä 34 euroa eli ei paha.
Tänään jouduttiin vielä ostamaan yksi matkalaukku lisää, sillä tavaramäärä on hieman suurempi nyt kuin tullessa ;) Meillä on mm. pieni lasten uima-allas, vesipyssy ja hieman viiniä "tuliaisina".

P.S. Tulevalla viikolla kannattaa olla supertarkkana Lilla companyn suhteen ;)