Posti tuoda kiikutti taas pari isoa pahvilaatikkoa. Mitäköhän niistä löytyy? Kannattaa tulla tutkimaan kaupan puolelle myöhemmin tänään. :)
Eilen illalla kaivelin kaikki poikani pienet vauvavaatteet kellarista ja kävin ne läpi. Olen jo joskus aikaisemmin meinannut myydä ne pois ja nyt on sen aika. Huomasin meinaan, että ei nuo vaatteet tuolla pahvilaatikoissa parane ja mulla on paljon kaikkea ihanaa, joista joku toinen pikkuinen saa vielä paljon iloa. Tippa tuli kyllä linssiin, kun tutkin niitä pienenpieniä bodeja, yöpukuja ja kenkiä. Adidaksen minikokoiset tarralenkkarit aion kyllä säästää: ne on ylisuloiset.
Kaikenlaisia juttuja elämästäni ja työstäni lastenvaatteiden verkkokauppiaana. Tervetuloa mukaan! - Stories about my life as a mother of one, my home and all kinds of small projects I cannot live without. I own a little web shop called Lilla company, which will be one important part of this blog. Hope you have a nice time reading!
Näytetään tekstit, joissa on tunniste uutta tavaraa. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste uutta tavaraa. Näytä kaikki tekstit
keskiviikko 7. syyskuuta 2011
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)