maanantai 4. marraskuuta 2013

Mistä on hyvä (lastenvaatteiden) verkkokauppa tehty?

Nopeasta toimituksesta, ystävällisestä palvelusta, laajasta valikoimasta, maksutapavaihtoehdoista, erilaisista toimitustavoista, helppokäyttöisyydestä, selkeästä ulkoasusta, luotettavuudesta, sujuvasta asioinnista, hyvistä tarjouksista, kanta-asiakasjärjestelmästä. Niistä on hyvä verkkokauppa tehty.

Tai ainakin niistä, listaa voisi varmaan jatkaa loputtomiin. Verkkokauppiaan pitää olla aikamoinen fakiiri, jotta pystyy nämä kaikki yhdistämään samaan pakettiin. Jostain on yleensä aina pakko tinkiä. Mikä Sinulle on tärkeintä, kun teet ostoksia verkossa? Oletko lojaali asiakas, joka ostaa aina samasta paikasta vai menetkö mieluummin fiiliksen mukaan ja kenties tarjousten perässä?

Olen viime kuukausien kiristyvässä talous- ja kilpailutilanteessa pyöritellyt tätä asiaa paljon mielessäni ja koettanut miettiä, mitkä ovat ne asiat, joita itse kuluttajana arvostan. Mielelläni kuulisin lukijoiden mielipiteitä aiheesta tai vaikka vähän aiheen vierestäkin. Sana on vapaa.
What qualities are important for you when you do your shopping on the internet? Do you prefer a shop with a large selection, excellent customer service or maybe fast deliveries? I would like to hear your thoughts about this because it has been on my mind lately a lot. Since the competition on the market has become quite tough it is crucial for us web shop owners to really listen to our customers.

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

36 kommenttia:

  1. Kuljen hieman tarjousten perässä, mutta yleensä tilaan tutuista nettikaupoista. Ehdottomia plussia nettikaupoissa mainitsemiesi lisäksi ovat:

    - mahdollisuus sortata esim. hinnan mukaan
    - mahdollisuus valita, montako tulosta/osumaa näytetään per sivu (mielestäni tärkein! varsinkin jos sivu latautuu hitaasti, on todella turhauttavaa selata valikoimaa esim. 6-9 vaatetta kerrallaan per sivu. itse tykkään ladata näkyviin mahdollisimman monta tuotetta, mieluiten kaikki, koska näen jo nopeasti selaamalla, mistä kiinnostun ja mistä en)
    -mahdollisuudesta selata valikoimaa eri kriteereillä (esim. valmistaja, vaatekappaleen "lajin" mukaan [housut, paidat], varsinkin ale- ja tarjoustuotteissa myös hinnan mukaan [esim. alle 10€ löydöt, 10-30€ alet, jne])

    Onhan näitä toiveita, en kadehdi nettikauppiaita tässä toiveiden suossa ja niiden toteuttamisessa. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Erittäin hyviä pointteja kaikki ja ymmärrän noiden toimintojen hyödyllisyyden hyvin. Minulta on paljon toivottu mahdollisuutta hakea tietyn kokoisia tuotteita, mutta tuon toteuttaminen on todella hankalaa. Eri vaatevalmistajilla on erilaiset kokoluokitukset, joten niiden saaminen toimimaan keskenään on melkeinpä mahdotonta tai ainakin tällaiselle pienelle toimijalle hieman liian arvokasta toteuttaa.

      Poista
  2. Moi!

    Mä oon paljon miettinyt lastenvaatekauppoja netissä siltä kantilta, että niissä on liikaa samankaltaisuuksia, jotka lisäävät kilpailuvalttien puuttumista. Merkit ovat suht samat, on ihan tuurista kiinni kuka löytää ensin kiinnostavimmat uudet merkit ulkomailta ja tuo ne ensin valikoimiin. Samojen merkkien myyminen johtaa (yleensä pienten) lastenvaate nettikauppojen kilpailuun mikä näkyy tällä hetkellä jatkuvina -20% tarjouksina, fb tykkääjä tarjouksina, postikuluttomuuksina, kantisohjelmina ja kaikkena mahdollisena voiton minimoimisena. En tiedä onko teillä kauppiaalla mitään yhteistä ryhmää tms, missä voisitte myös itse laatia "sääntöjä" tuollaisen tarjousrallin ehkäisemiseksi Tällä hetkellä ostaja voi surffata fb:ssa vaateliikkeestä toiseen ja etsiä sen halvimman tarjoajan. Ei sitouta ainakaan minua yhden liikkeen asiakkaaksi, jos toisella on jatkuva ale, postikuluttomuus ja samat tuotteet.

    Tämä on syy, miksi omassa blogissani on äärimmäisen vähän yhteistyötä lastenvaatteita myyvien yksityisten nettikauppojen kanssa. En halua kannustaa shoppailuun kovan alen takia enkä varsinkaan halua olla mukana tällaisessa kilpailussa, missä talvivaatteet myydään heti -20% alella ja muutenkin on kokoajan joku hulabaloo menossa. Kyseessä olisi kaikkien kauppiaiden etu, jos tuollaisesta alehurjastelusta päästäisiin eroon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tell me about it :P Tuntuu, että tämä jatkuva ale-hypetys on mennyt tänä syksynä ihan yli. Olen asiasta itsekin kovin pahoillani, sillä asiakkaat on kohta totutettu siihen, ettei mitään kannata ostaa läheskään normaalilla hinnalla, kun tuote on jo kenties viikon päästä -20%. Toki ymmärrän, että alet houkuttelevat kuluttajia, kyllä sitä itsekin monesti ostaa sieltä, mistä halvimmalla tai ainakin halvemmalla saa. Tuotteiden hinnoissa ei kuitenkaan ole niin paljoa katetta, että kustannusrakenne kestäisi tällaista kovaa aletusta pidemmän päälle. Katteesta kuitenkin lähtee toimituskulut yms. pakolliset kustannukset. Moni asiakas ei edes huomaa ajatella, että verkkokauppias maksaa jokaisesta palautuksesta varsinaisen postituksen, mutta monesti myös pankki tai luottokorttiyhtiö ottaa välistä muutaman sentin, jos ja kun rahaa palautetaan asiakkaalle.

      Hinnoista tai tarjouksista ei valitettavasti voida sen tarkemmin sopia meidän kauppiaiden kesken, koska kilpailun pitää olla vapaata.

      Omaan kauppaani tuli heinäkuussa uusiutumisen myötä tuo tähtiasiakasjärjestelmä ja oli hauska huomata, että melko moneen putiikkiin ilmestyi tuon jälkeen vastaavia :)

      Poista
    2. On totutettu jo että mitään ikä ei ole ihan pakko hajota ei varmasti myydä heti loppuun ei kannata ostaa ennen jotain alekoodia. Ikävä kyllä muutaman oman mielimerkkini kohdalla on pakko ostaa ne mitkä haluaa heti ettei jää ilman. Nihkeää sekin meille ostajille.

      Lilla on peruspalveluiltaan hyvä. Mutta silti jotenkin kolkko, kylmä ja kalsea. Liian kliininen. Joku minua hankaa vastaan siinä. Ostan kyllä teiltäkin, mutta ihan lempparikaupaksi että ole yltäneet (vielä?). Tosin hintoja seuraan ja valikoimaa tiiviisti ja ne menevät minulle ensisijaisesti ykköseksi kun jostain päätän jotain ostaa. Silloin ei lempparit merkkaa. Mutta esim. Uusien mallistojen tullessa, ostan ensisijaisesti lemppareistani. Sitten vasta muista jos on tarve. Tai hyvä tarjous.

      Poista
    3. Voi harmi, että koet kauppani kylmäksi ja kliiniseksi :/ Olisikohan se tuo kaupan ulkoasu ja väritys, mikä saa sen tuntumaan kalsealta? Olen ihan tietoisesti valinnut hyvin neutraalin värityksen eli kauppa saa reilusti olla valkoinen, jotta tuotteet nousevat sieltä kunnolla esille.

      Olen jossain vaiheessa tehnyt YouTubeen videoita, joissa olen halunnut tuoda itseni esiin, jotta kauppani saisi kasvot ja asiakkaat sen oikean kaupantädin :)

      Poista
    4. Tätä omaa blogiasikin käytät todella vähän hyödyksi. Esimerkiksi nuo poikasia mallaillut talvikamppeista jne. ovat olleet suuri valtti. Niitä kannattaisi ehkä jatkossa tehdä enemmän. Blogi tuntuu nyt vähän nuivalta.


      Poista
    5. Tämä blogi on ollut vähän kiikun kaakun, että mitä tällä teen. Eli siis kirjoitanko yrityksen juttuja vai omasta elämästäni myös. Poikanikin on niin vastahakoinen malli tai pyytää sen verran korkeaa palkkaa (=karkkipusseja), ettei kuvia tule hänestä juurikaan otettua. Blogin nuivuus on siis tiedossa, pahoittelut siitä.

      Poista
    6. Ja siis nyt viime kuukausina blogi on ollut kyllä aivan liikaa heitteillä eli kirjoitustahtini on ollut anteeksiantamattoman hidas :/

      Poista
  3. Kyllä hinta on se oleellisin asia jos vain kauppa on muuten luotettava, joita suurin osa suomalaisista nettikaupoista on. Muut asiat on plussaa.

    Yhdyn edellisen kanssa samaan, hinnalla kilpailu on mennyt ihan hurjaksi! Luulenpa että kauppa ei käy jos ei ole alennuksia. Vielä muutama vuosi taaksepäin ei tällaisista ollut tietoakaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hinnalla kilpailu tuntuu olevan monella se ainut mahdollisuus, vaikka varmasti muitakin keinoja on olemassa. Sosiaalisessa mediassa sana alesta kiertääkin nykyään niin nopeasti, että esim. tietyn blogin lukijoille tarkoitetut alekoodit ovat kohta kaiken kansan käytössä.

      Poista
  4. Tarjoukset ja kanta-asiakasjärjestelmä ovat ainakin mulle tärkeitä. Myös tuo Änin mainitsema mahdollisuus katsoa mahdollisimman monta tuotetta per sivu on erittäin käytännöllinen. Näin on helpompi vertailla kaikkia tuotteita samassa ryhmässä eikä aina tarvitse pomppia monen sivun välillä. Itse olen huomannut suosivani niitä verkkokauppoja mistä tämä katso kaikki tai ainakin 50 tuotetta kerralla.

    Tunnustaudun olemaan lojaali hyviksi havaitsemaani kauppoja ja brändejä kohtaan. Sitä on kiva asioida kaupassa mistä saa miellyttävää palvelua ja asiat ovat aina sujuneet hyvin. Koska tänäpäivänä vaatteissaan on kohtalaisen paljon maanantai kappaleita liikenteessä niin myös virheellisen tuotteen palauttaminen ja vaihtaminen uuteen tärkeää. Jos tämä sujuu hyvin niin uskaltaa tulevaisuudessakin asioida kun tietää että ostotapahtuman jälkeisetkin ongelmat hoituvat mallikkaasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että toit esille tuo reklamaatioprosessin! Sehän on kanssa oma juttunsa, joka tulisi aina hoitaa mahdollisimman nopeasti loppuun saakka. Maanantaikappaleiden määrä on monella merkillä ollut kasvussa, mikä harmittaa kovasti. Jotenkin toivoisi, että voisi myydä taattua laatua, jolloin reklamaatioiden määrä olisi mahdollisimman pieni.

      Poista
  5. Tykkään uudesta Lilla Companyn kaupasta edellistä kauppaa enemmän, mutta toivoisin vielä tuota sorttausta koon mukaan (tai pikanäkymää listassa siihen, mitä kokoja on jäljellä)! Jos ei ole kyseessä joku akuutti tarve, niin välttämättä jaksa niksutella tuotteita lävitse ja katsoa missä tuotteissa sopivaa kokoa on jäljellä. Tosin verrattuna vanhaan kauppaan tämä uusi kauppa on välillä ihan t o l k u t t o m a n hidas lataamaan sivuja. Välillä jopa niin, että kärsivällisyys ei yksinkertaisesti riitä vaan poistun kaupasta vaikka käytän läppäriä ja nopeaa yhteyttä. Puhumattakaan mobiilikäytöstä.

    Kaiken kaikkiaan käytän mielelläni samoja pieniä kauppoja, joihin joku on hyvällä silmällä tehnyt valintaa tuotteista niin ettei tarvitse itse surffata liian laajaa valikoimaa lävitse!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos palautteesta, laitanpa palveluntarjoajalle heti postia sekä tuosta hitaudesta että pikanäkymämahdollisuudesta :)

      Poista
    2. No niin, tehtiin heti yksi muutos eli nyt asiakas näkee heti tuotesivulla, mitä kokoja vaatteesta on saatavilla. Lisäksi nyt voit mennä esim. Pitkähihaiset paidat -tuotekategoriaan ja klikkailla koot, joita olet etsimässä.

      Sivuston hitautta ollaan myös hoitamassa kuntoon ja toivottavasti asiaan saadaan helpotusta muutamassa viikossa :)

      Poista
    3. Hyvä lisäys tuo tieto mistä näkee mitä kokoja jäljellä. Vielä parempi olisi jos se näkyisi jo listakuvassa, niin ettei tarvitsisi klikata auki kaikkia.

      Poista
    4. Näin varmasti olisikin, mutta se ei valitettavasti tällä hetkellä ainakaan onnistu. Laitetaan kuitenkin korvan taakse :)

      Poista
  6. Mä olen työtön yksinhuoltaja, joten kyllä se on se hinta ja paras tarjous, minkä perässä menen. Ikävää kauppiaan kannalta, mutta kyllähän noi vaatteet nykyään sen verran maksaa, että ei mulla ainakaan ole varaa normaalihintoihin. Toinen tärkeä juttu on se, että postikulut on järkevät yhdelle tuotteelle, kun usein tarttis just vaan sen yhden, mutta jos postikulut on 5e, niin ei varmasti tule tilattua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän ja tuohan on ihan selvä asia. Yritän itse tehdä jo tuotemerkkejä valitessa sellaista karsintaa, että olisinko itse valmis maksamaan jostain tuotteesta niin ja niin paljon. Monta ihanaakin merkkiä on jäänyt ottamatta valikoimiin, kun hinnat on aivan liian korkeat.

      Poista
  7. Olen myös tänä syksynä hämmästellyt tuota jatkuvien alennusmyyntien määrää. Ei taida joulualella olla enää mitään sijaa kun kaikki myydään nyt jo -30%.
    Itselle eniten merkitsee nopea toimitus ja kohtuulliset postikulut. Tilaan usein vain yhden tai pari tuotetta, joten silloin en halua maksaa kauheita summia toimituksesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielestäni -20% on jo ihan mukava ale, mutta suuntaus tuntuu olevan se, että pitää olla tuo -30% tai jopa -40% ennenkuin ne koetaan riittäväksi.

      Nopea toimitus vahvistaa mielestäni kaupan luotettavuutta, kun asiakas tietää, ettei tilattuja ja maksettuja tuotteita tarvitse odotella päiväkausia :)

      Poista
  8. Mä shoppailen kausittain jonkin verran fiilispohjalta. Näen jotain uutta ja ihanaa, pohdin muutaman päivän ja tilaan vaikka sitten ihan täydellä hinnalla. Kalliimpien hankintojen kanssa käytän harkintaa enemmän ja kyttään sopivaa tarjousta usein pitkäänkin. Sopiva tarjous ei välttämättä ole se kaikista halvin, vaan muutama muukin tärkeä pointti täytyy ottaa huomioon.

    Pääsääntöisesti asioin mieluiten pienissä kotimaisissa nettiputiikeissa, koska niistä saa yleisesti ottaen henkilökohtaisempaa ja asiantuntevampaa asiakaspalvelua kuin isommista firmoista ja erityisesti ongelmatilanteiden selvittely on yleensä pienten yritysten kanssa sujuvampaa. Mulla on tällä hetkellä kymmenkunta suosikkiputiikkia, joissa asioin mielelläni ja turvallisin mielin. Toisaalta mulla on myös "musta lista" verkkokaupoista, joiden kanssa olen kokenut sujumattomuutta asioiden hoidossa useammin kuin kerran. Niissä en asioi mielelläni, vaikka löisivät tiskiin kuinka hyviä aleprosentteja.

    Hinta on toki tärkeä juttu, mutta täytyy kyllä todeta, että suht paljon nettishoppailevana sitä on alkanut arvostaa myös muita juttuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten koet sen, että pienten suomalaisten nettiputiikkien valikoima ei välttämättä ole kauhean kattava? Joudutko tilaamaan jotain, mitä kovasti haluat muualta vain sen takia, ettei Suomesta tuotetta saanut? Itse olen ottanut sen linjan, etten halua myydä jotain merkkiä sillä lailla, että valikoimassa on esim. kahdet housut ja paita, vaan haluan panostaa hieman enemmän. Haaveena on, että voisi tarjota koko Rodinin valikoiman, mutta siihen on vielä matkaa :)

      Poista
    2. Joskus suomalaisten nettiputiikkien valikoimat tuntuvat suppeilta tai tuotteet tulevat sen verran hitaammin myyntiin, että ehdin tilata hätäpäissäni jo ulkomailta. Joskus päädyn tilaamaan ulkomailta myös siksi, että saan usein kaikki sen hetkiset pakkomiellehankinnat samasta paikasta yksillä postimaksuilla. Kotimaassa pienten verkkokauppojen kohdalla saisin ehkä yhden haluamani tuolta, toisen sieltä ja kolmannen täältä. Kolmet postikulut alkavat houkuttaa vasta siinä vaiheessa, jos puhutaan vähintään -25 % alennuksista... ja siinä päästäänkin taas tähän alennuskierrekysymykseen :/

      Poista
    3. Välillä ottaa kyllä itseänikin todella päähän, kun jostain syystä meille tänne takahikiälle toimitetaan tuotteet selkeästi myöhemmin kuin joihinkin Euroopan suurista maista :P Tilaukset ollaan tehty samaan aikaan ja ajoissa ja laskutkin maksettu, mutta ei paljon auta asiaa.

      Poista
  9. Sulla hyvä ja hieno kauppa ja alennuksia on varmaan pakko jakaa, kun nuo typerät oiit ja babyshopit ja zalandot on olemas. Siellä ne antavat niin hyviä aleja, että oikeen ärsyttää!!!!! Rahat menee Ruotsiin ja pikkukaupoilla on vaikeaa kilpailla niiden kanssa. Siksi en osta niistä, enkä mainosta vaan teen yhteistyötä niin että suomalaisetkin saa töitä ja hyötyä tästä. Varmaan ymmärrät pointtini?

    Morovaan!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moromoro! Pointti ymmärretty ja näinhän se vaan menee. Aina välillä joudun itselleni muistuttamaan, että se ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön eli alalla kuin alalla löytyy nuo ISOT, joiden joukossa me pienet sitten koetetaan säheltää parhaamme mukaan ;)

      Poista
  10. Itse tilaan lapsille lähes kaikki vaatteet netistä kausiluontoisesti keväällä ja syksyllä. Ensisijaisesti tilaan aina Suomesta, koska haluan kannattaa pientä yrittäjää! Sen mitä en saa Suomesta tilaan esim Oiista, koska valikoima on laajempi ja monet "helmet" menevät minuutissa Suomesta :) Minuakin on hieman jopa ärsyttänyt nämä alet, vaikka toki olen niitä itsekkin hyödyntänyt. Tuntuu kohta ettei normaalilla hinnalla uskalla alkaa ostamaan mitään, jos uutuustuote onkin seuraavana päivänä jo roimassa alennuksessa.

    Itse toivoisin, että tuotteissa olisi pikanäkymä, jossa näkyisi montako kappaletta mitäkin kokoa jäljellä ja myös se kun joku koko on loppunut. Lisäksi toivoisin tuotteessa melko hyvää selostusta koosta (esim vertaamista toiseen suosittuun tuotteeseen), koska itselle uusia merkkejä on hieman hankala joskus tilata. Ehdottomasti tärkeää on hyvä henkilökohtainen ja nopea palvelu ja nopea toimitus, jotka Lillassa toimiikin tosi hyvin! Itse en juuri koskaan jaksa tilata esim ketjukaupoista missä toimitusta saa odottaa kaksi viikkoa ja sitten jos tuotteen haluaakin vaihtaa sama odotus taas...

    Anne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuotteen kuvaukseen ja mitoitusselostukseen pitäisi todellakin panostaa enemmän! Nuo vaan tuntuvat olevan ne asiat, jotka jäävät jalkoihin, kun yrittää hirveällä kiireellä hakata tuotteita myyntiin kilpailijoiden myytyä niitä jo luvatta ennakkoon ;)

      Poista
  11. Olet Jenni oikeassa siinä, että asiakkaat on jo totutettu siihen ettei normaalihintaa kannata maksaa. Näitä alekoodeja ilmestyy facebookissa ja blogeissa niin usein, ettei enää oikein uskalla tehdä tilausta ilman alekoodia, kun sellainen kuitenkin tulee kohta. Harmittaa tilata ja maksaa postikulut, jos huomenna alkaakin yllättäen postikuluttomuusviikonloppu. Tänään on ruotsalaisuuden päivä ja moni putiikki on jo aamun aikana ehtinyt mainostaa aletuotteita. Ongelma tässä on juuri se alennusmyynnin ennakoimattomuus. Aikaisemmin oli kaksi vaihtoehtoa: joko ostan normaalihinnalla sesongin aikana tai sitten odotan sesonkialea ja otan sen riskin että jäänkin ilman haluamaani tuotetta oikeassa värissä tai koossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokaiselle päivälle olisi varmaan mahdollista keksiä oma alekoodinsa ja kohta on pakkokin, jos meinaa saada tuotteita liikkeelle. Itselläni ei tällä hetkellä ole (tietääkseni) mitään alekoodeja liikkeellä ja sen näkee myös tilausten määrästä ;) Yksi jännä asia näihin alejuttujen ennakoimattomuuteen liittyen on se, että asiakkaat pyytävät saada alennuksen jälkikäteen! Eli siis jos tänään tilaan jotain ja huomenna alkaakin ale, niin olen yhteydessä kauppaan ja kysyn, voinko saada tuotteen alehinnalla jälkikäteen. Tällainen ei mielestäni onnistu noissa isoissa ketjukaupoissa, joten miksi sen pitäisi onnistua meillä pienillä? Ja jos tilanne viedään vielä astetta pidemmälle, niin tilaus perutaan ja tilataan sama juttu uudelleen, tällä kertaa sen alen kera.

      Minulle henk. koht. riittäisi nuo perinteiset ale-sesongit hulluilla päivillä maustettuna niin kuluttajana kuin myyjänäkin, mutta minkäs teet. Pakko pelata samoilla säännöillä kuin muutkin tai muuten olet ulkona pelistä hyvin nopeasti.

      Poista
  12. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  13. Ihan mahtavaa keskustelua syntynyt, kiitos kaikille kommentoineille ja lukijoille <3

    VastaaPoista
  14. Musta tuntuu (itseni mukaanlukien) ettei monikaan verkkokauppias oikein osaa hyödyntää sosiaalista mediaa muuten kuin keksimällä jatkuvasti alennuksia ja siinä varmasti yksi syy, miksi niitä on niin paljon ja kaikilla. Sillä saadaan näkyvyyttä, tykkäämisiä ja tottakai toivon mukaan myös tilauksia. Tosi-asia vaan on, että verkkokaupat syövät pikkuhiljaa omaa leipäänsä tällä systeemillä :( Somea pitäisi opetella hyödyntämään muullakin tavalla. Bloggaajat jakavat alekoodeja myös jatkuvasti, blogi yhteistyöhönkin pitäisi keksiä jokin muu keino ja saada asiakkaat/lukijat sitoutumaan kyseiseen kauppaan hiukan enemmän kuin sen alekoodin verran.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Erittäin hyvä kommentti! Sosiaalinen media on tosiaan niin paljon laajempi käsite kuin Facebook ja alekoodit :) SOMEn merkitys kasvaa varmasti edelleen, joten uusia konsteja sen hyödyntämiseen pitäisi keksiä ja pian. Ja tästä tulikin mieleen, että pitää hoitaa tuolla Facebookin puolella pari SOME-juttua finaaliin ;)

      Poista