tiistai 15. tammikuuta 2013

Learning to run

Aloitin viime vuoden puolella (lue aiheesta tästä ja tästä) personal trainerin ohjauksella kuntosalitreenauksen monen, monen vuoden tauon jälkeen. Nyt takana on yhteensä 11 treenikertaa eli olen yhtä vailla puolivälissä tätä ensimmäistä "kuntosalikuuria". Fiilikset ovat mahtavat! Olen saanut lisättyä painoja liikkeisiin suunnitelmien mukaan enkä ole kertaakaan ns. reväyttänyt paikkoja, hurraa! 

Samalla olen päättänyt vihdoinkin opetella juoksemaan. Minulla oli tämä sama tavoite jo vuonna 2008 kesällä, mutta tulinkin raskaaksi, joten homma jäi pelkän ajatuksen tasolle. Nyt tilanne on toinen ja treenaus aloitettu. Eilen juoksin 9 km/h vauhdilla 9 minuuttia ja viime viikolla 8,7 km/h vauhdilla 12 minuuttia. Pieniä askeleita, mutta oi, niin tärkeitä minulle!

Tänään olisi luvassa astanga. Saas nähdä, mitkä lihakset sieltä saan kipeiksi...
I started exercising at the gym after too many years of doing nothing. I have now been working out for 4 weeks and the feeling is great! I have also started to run or to be exact, I'm learning to run.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti