tiistai 25. kesäkuuta 2013

Lilla company uusiutuu pian!

Jotta työt ei loppuisi näin kesälläkään, niin olen päättänyt uusia verkkokauppani ilmeen tyystin. Itse asiassa visuaalisuuden lisäksi uusiksi menee kaikki, joten ihan pienestä projektista ei ole kyse. Tällä hetkellä olen siinä vaiheessa, että olen aloittanut tuotteiden siirtämisen uuteen kauppaan. Alennusmyynnit onneksi osuivat hyvään aikaan, koska varasto pienenee nyt kovaa vauhtia eikä siirrettäviä tuotteita siten ole ihan niin paljon kuin vielä kuukausi sitten. Jos haluatte jotenkin auttaa minua tässä projektissa, niin shopatkaa lisää: ale-prosentit ovat hyvät ja kuun loppuun asti Outletin tuotteista saa koodilla OUTLET vielä 20% hinnoista pois, kun ostaa vähintään 50 eurolla.

Olen tästä uudistuksesta todella innoissani ja toivon, että sen myötä myös asiakkaat tykästyvät Lillaan entistä enemmän. Vihdoinkin saan kanta-asiakassysteeminkin kunnolla pyörimään.

P.S. Tekisi mieli kovasti näyttää vilaus tulevasta, mutta tyydyn heittämään ilmoille kysymyksen "Wanna be a star?"

P.P.S. Syksyn myötä kauppaan tulee pari uutta merkkiäkin. Niistä lisää hieman myöhemmin.

3 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. :) Aikataulusta piti vielä sanoa, että tavoitteenani on saada uusi kauppa auki ennenkuin ensimmäinen Mini Rodinin syystoimitus tulee :)

      Poista
  2. Innolla odotan uudistusta :) Tsemppiä urakkaan!

    VastaaPoista