perjantai 26. lokakuuta 2012

Ensilumen päivä

Taas on se aika vuodesta, kun mietin, että olisi pitänyt haravoida viime viikonloppuna, olisi pitänyt vaihtaa talvirenkaat ajoissa, olisi pitänyt laittaa leikkimökki talvikuntoon aikaisemmin, olisi pitänyt korjata talon ulkovalot ennen pakkasten tuloa, olisi pitänyt tilata lapsen talvikengät jo syyskuussa ja ja ja... No, turha noita enää on jossitella, kun on lumi maassa. Oli onni, että mieheni oli tänään 4-vetoineen kotona, niin saatiin lapsi vietyä päiväkotiin ja pysyttiin (suunnilleen) omalla kaistalla.

Alla kuvia kahden vuoden takaa (24.10.2010), jotka on otettu mökkimme pihapiiristä.

P.S. MiD-SeaSon SaLe päättyy pian, joten nyt kannattaa tulla ostoksille koodin MIDSEASON kera.
P.P.S. Nyt mä lähden autotalliin riuhtomaan talvirenkaita Audini alle. Saas nähdä, miten eukon käy! :D

4 kommenttia:

  1. Heh, mun eka ajatus aamulla oli; "no niin, jäi sitten ne lehdet haravoimatta". Paitsi että nuo lumet varmaan sulaa pian ja joudun (siis krhm, pääsen) kuitenkin haravoimaan. :)
    Onneksi meillä ei ole autoa niin ei ole talvirengas-ongelmaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin jo menossa yks ilta haravoimaan, mutta poika ei halunnut lähteä mukaan ja sit olikin jo ruoka-aika ja sen jälkeen jo niin pimeää.
      Onneks meillä on lämmin autotalli, jossa juuri sain vaihdetuksi nastat autoon. Nyt voi taas huoletta huristella, tosin kaasujalkaa pitää hieman höllentää :D

      Poista
  2. Hih, joka vuosi sama juttu kaikilla noitten talvirenkaiden kanssa! Ou jee! Lumi on ihanaa ja kuitenkin se sulaa ja pääsee jatkamaan pihahommia... Munkin pitäisi tehdä vaikka mitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin se tuntuu menevän noiden renkaiden kanssa. Mä en ihan kauheasti tosta lumesta piittaa, mun puolesta vois olla kesä läpi vuoden :D

      Poista