maanantai 16. huhtikuuta 2012

Olen viherpeukalo = I'm a green thumb

Tai sitten en. Mutta yritän ainakin. Kannoin nimittäin viime viikolla Ikeasta kotiin yrttienkasvatussetit ja tässä ne nyt nököttää ikkunalaudallani. Muutaman viikon päästä pitäisi jotain tapahtua tai sitten mä olen epäonnistunut tässäkin kasvatushommassa. En nimittäin ole erityisen hyvä kasvien suhteen, vaan saan varmimmankin kasvin kuukahtamaan melko nopsaan.

On muuten kaunis kevätpäivä tänään. Lumet saa kyytiä ja minä tykkään!
I'm trying to grow something, herbs I mean. I'm really not into gardening or anything so most likely they will not grow but here they are in a cute row on my windowsill. I found these from Ikea last week and they were really easy to plant.

It's quite a beautiful spring day in Finland today. Sun is shining and the rest of the snow is melting away fast. Hurray!!!

2 kommenttia:

  1. Mä olin todella lähellä ostaa noita myös, vaikuttavat niin helpoilta! Toivottavasti niistä jotain kasvaa :)
    Kiitos vielä viimeviikkoisista vaatekutsuista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä raportoin täällä mun kasvatuksen tulokset jossain vaiheessa :) Vaatekutsut oli kivat ja mukava, että sinäkin pääsit paikalle!

      - Jenni

      Poista