keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Lastenvaatekutsut ja kamerahaaveita

Taas olisi kiva ilta tiedossa, nimittäin lastenvaatekutsut! Tällä kertaa olen ihan täpinöissäni tyttöjen vaatteista, joista olen tehnyt monta hienoa settiä. Toki pojillekin on tavaraa näytille, mutta jotenkin noi tytöt iski tällä kertaa kovemmin.

Oon tässä päivän mittaan miettinyt uuden kameran hankintaa ja nimenomaan järjestelmäkameraa. Se olisikin mun ensimmäinen sellainen. Osui vaan silmään mainos Canon EOS 1100D -järkkäristä, jossa hinta ei päätä huimaa. Mä vaan en tiedä noista kameroista mitään eli vähän pitäisi aiheeseen ensin perehtyä ennenkuin marssin kauppaan. Jos jollakulla on kokemuksia ko. kameramallista, niin otan ilomielin kommentteja vastaan!

Nyt päivän tilaukset pakettiin ja postiin! :)

1 kommentti:

  1. Ainakin yksi tosi huyvä blogi kuvaa tällä ja aivan ihani kuvia tuleekin..

    Mäkin haluun juuri tuon, missä alessa? mun siskolla taitaa olla myös tuo..

    VastaaPoista