maanantai 20. helmikuuta 2012

Suomeksi, kiitos - In Finnish, please

Sain eilen noottia mieheltäni, kun en ole tänne blogiin enää kirjoittanut mitään suomeksi. No, otanpa heti palautteesta opiksi ja pidän tällä kertaa kielen kotimaisena, ainakin tähän alkuun :)

Olen koko aamupäivän ja itse asiassa eilisen illan sekä alkuyön tuskaillut mun uutukaisen Zenbookin kanssa. Se nimittäin eilen otti ja lopetti toimintansa :( Onneksi on tämä vanha HP, millä pystyn hoitamaan työt, mutta silti harmittaa kovasti. Nyt olen soitellut ties minne ja naputellut netissä huoltoonkutsulomakkeita. Tuo kone lähtee siis Ruotsiin tutkimuksiin ja saattaa olla reissun päällä jopa 3 viikkoa.

****************************************
My husband criticized me yesterday about using only English in my blog. Therefore I wrote a few lines in Finnish to keep him happy ;)

I don't have anything special in mind this time, just complaining about the fact that my new beautiful Asus Zenbook stopped working yesterday and now it's going to leave to Sweden to see a computer doctor :(

4 kommenttia:

  1. kivempi on kyllä suomea lukea..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä mä sitten pitäydyn suomessa :) Ainakin osittain siis.

      Poista
  2. Mun mielestä myös kivempaa lukea suomeksi =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, näinhän se varmaan on. Pidän siis jatkossa suomenkielen mukana kuvioissa :) Kansa on puhunut. ;)

      Poista