Asiakaslähtöisyys
Cliché tai ei, business lähtee aina asiakkaasta. Asiakkaiden toiveita pitää kuunnella ja elää niiden mukaan. Asiakaspalvelun jalo taito on oltava hanskassa, jos meinaa menestyä. Tyytyväinen asiakas on yrityksen paras mainos.
Laadukkuus
Onkohan tuo edes hyvää suomenkieltä?? Oli tai ei, laadun pitää olla kohdallaan niin tuotteissa, palvelussa, verkkokaupan toimivuudessa kuin postiin kiikutettavissa paketeissakin.
Selkeys
Arvostamme selkeyttä yli kaiken. Tämä näkyy kaupan ulkoasussa, tuotteissa, joita myymme, mainoksissa, joita teemme ja lähetyksissä, joita lähetämme.
P.S. Aina on varaa parantaa, eli kaikki toiveet ja kehitysideat ovat tervetulleita!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti