tiistai 4. lokakuuta 2011

Arvot tiskiin

Olen viime päivinä käynyt mielenkiinnolla läpi muita suomalaisia lastenvaatteiden verkkokauppoja. Todella monella sivulla on kerrottu yrityksen arvoista. Meillä näin ei ole, pitäisikö? Ehkä pidän varsinaisen kaupan arvokeskusteluvapaana, mutta voisin ne tänne blogiin toki naputella.

Asiakaslähtöisyys
Cliché tai ei, business lähtee aina asiakkaasta. Asiakkaiden toiveita pitää kuunnella ja elää niiden mukaan. Asiakaspalvelun jalo taito on oltava hanskassa, jos meinaa menestyä. Tyytyväinen asiakas on yrityksen paras mainos.

Laadukkuus
Onkohan tuo edes hyvää suomenkieltä?? Oli tai ei, laadun pitää olla kohdallaan niin tuotteissa, palvelussa, verkkokaupan toimivuudessa kuin postiin kiikutettavissa paketeissakin.

Selkeys
Arvostamme selkeyttä yli kaiken. Tämä näkyy kaupan ulkoasussa, tuotteissa, joita myymme, mainoksissa, joita teemme ja lähetyksissä, joita lähetämme.

Siinäpä ne, Lilla companyn arvot. Toivottavasti nämä näkyvät tekemisissämme. :)

P.S. Aina on varaa parantaa, eli kaikki toiveet ja kehitysideat ovat tervetulleita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti